He shines like a diamond

Jag har haft en mysig och fartfylld helg. 
Min fredag bestod av skola och sedan en mysig fika och shoppingrunda på stan med min kära mor. Mycket nytt, och fina saker inhandlades och jag är hel nöjd. 
Lördagen bestod av träning, en runda på stan med min fina vän Klara och sedan en massa lördagsmys. Spenderade även en del av den dagen till min kära vän matteboken. 
Söndag idag och jag tog en rejäl sovmorgon. Begav mig sedan till idrottshuset för att se min gudfars dotter spela basket match. Mycket mysig och en perfekt söndags sysselsättning (trots de hårda bänkarna idrottshuset erbjuder). 
Min helg har också innehållt mycket mys, god mat och extremt mycket onyttigheter. Men är det helg, så är det. 
Måndag imorgon, vilket innebär att det bara är fem dagar kvar till fredag. 
Har en mycket "fullspäckad" vecka framför mig, beståendes av shoppingrunda, plugg, julklappstitt, barnvakt, massor med träning och även mycket mys. 
 
Har hitills spenderat min kväll med matteboken framför mig, tända ljus på bordet, en chailatte i min hand och med musik rullandes på datorn. Ska strax avsluta detta och börja förberedda mig inför morgondagen, ska även kolla på avsnittet av Solsidan som gick ikväll, måste ju bli uppdaterad om vad Ove håller på med för hyss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0