En orklös dag

Ni vet dessa dagar då man har massor med saker att göra, men orkar inte? 
En sådan dag har jag idag. 
 
Skolan rullade på, gjorde knappt någonting alls. Slutade mycket tidigare än vad som var väntat, underbart tänkte jag och såg hur min dag skulle ta fart och göras till något bra och effektivt. Icke sa dicke. Jag åkte och träffa min favorit och sedan har jag spenderat dagen med denna person. Inget plugg har gjorts, ingen träning har jag hunnit med, allt jag skulle gjort har bara blivit till ingenting. 
Sitter i mitt rum med tända ljus och verkligen letar (!!) efter andra saker att göra istället för att plugga. Varför är det så? Jag vill plugga, jag vill träna, jag vill vara effektiv. Men hur (?) ska det fungera när kroppen och humöret säger ifrån. 
 
Måste sätta fart nu iallafall, klockan är redan åtta och jag börjar tidigt imorgon. Måste få något litet gjort idag iallafall innan jag kan lägga mig och koppla av. Imorgon är det redan fredag, och min dag består hitills av skolan, ett tufft cardio pass blandat med magstyrka på gymmet för att sedan kanske ta mig till marieberg för en liten shoppingrunda. 
 
Ha en bra kväll kära vänner, och jag hoppas ni varit mer effektiva än vad lilla jag varit idag.. Fy skäms Sandra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0