as I always had said, "everything happens for a reason"

Det har varit en rörig dag, med otroligt många känslor. 
Hela dagen har för mig varit en "tankeställare". Det är otroligt jäkla viktigt att tänka på det du har, uppskatta det och hålla hårt i det, för en vacker dag kan du vakna upp och allting är bara borta.. 

Jag vet inte hur jag ska formulera mig, skriva ut mina tankar och känslor i ord. 
Dagen har varit skit rent ut sagt, skit med stora bokstäver.
Det har varit mycket missförstånd, jag har säkert bidragit till en del, jag säger inte att jag är oskyldig. Men jag vet inte vad jag ska göra, om man är tyst så är det fel och om man säger något så är även det fel. Allting får en bubbel moral och jag klarar för tillfället inte av att hantera den. 
Jag känner mig bara tom, vet varken vad jag ska säga eller hur jag ska ta saker. Jag behöver komma bort. Jag behöver inspiration till livet, hitta motivation. Jag behöver uppleva saker. 
Nu går allting bara sakta bakåt istället för att ta stegen framåt. Jag försöker, jag anstränger mig verkligen för att det ska bli bra. Jag vill inte ha det såhär. Jag är inte sån här som person. 
Men jag ska vara stark, det är dags för en förändring. Jag ska vara positiv, glad och jag är villig till att hjälpa till. Det kommer att inte gå om man inte försöker. Det är jag medveten om och jag vill att det ska bli bra. 
Det är slut med negativa tankar, tårar och allt vad detta har "haft med sig". 
Jag är ledsen över detta, otroligt ledsen. Ingen vill ha det såhär, då ska det inte vara så. Vet inte riktigt vad jag babblar om, vad jag skriver eller säger, som jag sa tidigare så är jag bara tom. Tom på allt. 

 

Jag ska fokusera på skolan, min träning. Bry mig om mina nära och kära. Jag ska se till att komma iväg någonstans för att kunna må lite bättre och för som jag sa, jag behöver hitta inspiration. Jag behöver en nystart för att smälta allt, för att kunna "gå vidare". 
Jag kommer inte ge upp, jag kommer kämpa för att detta ska bli bra, för att detta ska lösas. Jag pratar inte om en grej bara utan det är även en del personliga saker som jag inte vill dela med mig av för tillfället. Jag vill bara ha ett slut, ha det som förut. Men ingenting sker utav att man bara knäpper med fingrarna..

Det är slut med tråkigheter nu, slut på denna meningslösa text som jag suttit och skrivit i över en timme, som egentlien inte har någon mening..
Men.. 

..Kom ihåg, ingen människa är perfekt. Alla är fina på sitt egna sätt..


Jag ska avsluta denna kväll med lugn musik, en fet godis skål och tända ljus. Imorgon är en ny dag och en dag då jag ska vakna upp med ett leende på läpparna. Imorgon är för mig dagen då allting sker, morgondagen är en nystart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0