Ännu en vecka har gått

Klockan har precis passerat tolv och söndagen är nu över.
Jag har haft en fin och mysig helg, är helnöjd. Har fått mycket gjort, kunnat slappa av och bara ta vara på tiden. Idag har jag även varit mycket aktiv, har först och främst kört ett tufft pass på gymmet med min syster, me love! Sedan har jag städat hela lägenheten, tagit ett långt bad, ätit god mat, bakat chokladbollar och kollat på solsidan. En perfekt söndag med andra ord!
Imorgon börjar en ny vecka och jag tar emot den med öppna armar. Imorgon kommer även min älskade mamma hem, hon har varit borta i en hel vecka och jag saknar henne så, min lilla ängel.
Min vecka är i stort sett redan fullbokad, och jag ser faktiskt fram emot det. Mitt fokus kommer att ligga på hård träning och plugg mesta dels, men även lite kvalitetstid med nära och kära. Jag klagar däremot inte, jag stormtrivs!
 
Vad jag egentligen ville säga med detta inlägg är oklart, antar att det bara var ett sätt att fördriva tiden lite på innan jag var tvungen att sova.
Men nu är det dags att krypa ner under täcket och låta ögonen vila, imorgon är en lång dag. Godnatt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0