OCH SÅ VAR DET REDAN SÖNDAG IGEN..

Helgen har gått fort. Otroligt fort. Min fredag blev inte som planerat, fick en smäll på knät och sen dess har kryckorna blivit mina bästavänner igen. Jag har haft en lugn helg, vilket behövs ibland. Solen har kikat fram och jag älskar att våren är påväg. Gjorde ett besök hemma hos min pappa igår kväll, hann träffa min lilla ängel till lillasyster och gud vad jag tycker om henne. Idag är det redan söndag. Jag ska ha en riktig "slappardag", men innan det så ska det säljas polkagrisar. Ska möta upp Hanna vid fyra för att tjäna lite pengar, vi får hoppas på det bästa. Ska strax börja göra mig i ordning också, det jobbigaste av allt när man är seg i kroppen. Har inte så mycket mer att säga, jag tycker om livet nu. Så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0