JAG TROR MITT HJÄRTA BLÖDER

Long Time Ago. Väldigt lång. Fan vad mycket det är som händer nu. Befinner mig just nu i skolan på min musiklektion och inväntar No lektionen efter för att skriva ett fysik prov om ljus. Har jag pluggat? Ja. Förstår jag något? Nej. Det är som vanligt, NO och jag går inte riktigt ihop. Ikväll ska jag ta det lungaste av det lugna, om det inte blir en tripp till sjukhuset för att undersöka mitt knä som just nu är lika blått som påfågelns vingar. Smärta kallas det. Vad har hänt annars då? Vi  har börjat med nationella, jag pluggar varenda liten dag och är för övrigt nöjd med hur saker och ting är. Visst, det är mycket som kan förbättras, men man får ta en liten dag i taget. Tankarna snurrar som vanligt på högvarv och ibland kan det komma ett leende som egentligen inte finns. Man måste vara stark nog att le, även fast det är svårt och jobbigt. Jag vet inte riktigt vad jag babblar på om, jag har saknat att skriva. Skriva om allt, om mina konstiga tankar och hur knäpp jag är. Min blogg är min öppna dagbok. Dags att ta tag i detta nu. Inatt drömde jag att jag började om med allt, det var en underbar känsla. Kanske skulle satsa på det? Dags att avsluta detta nu, lektionen slutar snart och nu ska jag njuta utav den underbara musiken som spelas i mina öron och tänka på dig. Vi hörs av, ta hand om er.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0