"JAG FÅR LIKSOM INGEN ORDNING PÅ MITT LIV, DET KAN VARA SÅ FÖRFÄRLIGT, ELLER DET KAN VARA SÅ BRA"

Jag har ett beslut att ta, ett viktigt beslut. Som påverkar hela mitt liv samt min omgivning. Men hur? Antagligen så väljer jag det beslutet och inväntar framtiden för att se vad den har att erbjuda. Eller så väljer jag det andra alternativet och får ta konsekvenserna efter det. Ska jag våga satsa eller ska jag vara feg och backa undan. Ska jag tro, eller ska jag drömma? Ska jag vara eller ska jag låta bli? Ska jag vara positiv eller negativ? Ska jag vara jag eller ska jag vara den du vill att jag ska vara? Allting är så konstigt. Så jäkla konstig. Det behöver ske en förändring, och det är jäkligt fort. Varken jag eller det står ut. Nu förstår ni ingenting vad jag babblar om, men det kanske är bäst så. För tillfället..
Spenderat min lilla dag i Mellringes idrottshall där skol DM för killar har pågått. Många lag har deltagit, många matcher har spelats och våra GRYMMA killar tog hem hela skiten. Mikaelskolans killprofil med världens bästa killar vann DM och ska spela SM. Dem var sjukt duktiga ifall och jag önskar dem all lycka till i SM. För övrigt så har jag ont i arlset efter att ha suttit på hårda träbänkar hela dagen, det är som vanligt efter att man har kollat fotboll. Min kväll tillbringar jag med jordgubbar, Lars Winnerbäck och musikplugg. Vi hörs imorgon, tills dess bjuder jag på ett par bilder från dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0