IDAG MIN FINASTE ÄNGEL ÄR DET DIN DAG, GRATTIS PÅ 80 ÅRS DAGEN MORMOR!

Den allra bästa jag vet och den person som står mig närmast hjärtat fyller år idag. Det är min älskade mormor. Tyvärr kan jag inte spendera denna dag med henne eftersom att hon lämnade jorden för ett och ett halvt år sen. Dagen har varit både jobbig och hemsk. Men jag tänder ett ljus för dig, för jag vet att du alltid är här ändå, i mitt hjärta. Inga ord kan beskriva hur mycket jag saknar dig, vill bara krypa upp i ditt knä som jag brukade göra.. Prata om precis allting, eller bara skratta åt allt korkat som uppkommit. Men ingenting går längre, tomheten som jag har inom blir bara större och ekar ännu mer tomt. Men en sak ska du veta, tre små ord med stor betydelse. JAG ÄLSKAR DIG, min allra bästavän ♡ Grattis på endast din dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0