VARMT OCH SKÖNT!

Hejhej Martin här!

Sandra har nu landat i kreta och de roliga är att jag såg flygplanet på morgonen, eller tror de iaf! och där hon har över 30 grader varmt bor brevid poolen och havet! hon har de alltså super bra! och de är hon värd!
jag kommer lägga in fler inlägg om vad hon har för sig där nere hoppas jag på iaf! så är de nå speciellt ni vel veta så kommentera! :)
Saknar henne redan och de vet ja att de är jag inte själv om!


de bästa med att jag skriver på hennes blogg är att jag får välja bilder så de blir kanske en del gammla bilder. som den här den är från när de va iväg sist!


Kommentarer
Postat av: E

nej det är du inte själv om.

2011-09-18 @ 21:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0