"VARFÖR.. DET ÄR EN FRÅGA SOM JAG STÄLLER MIG SJÄLV TUSEN GÅNGER OM, VARENDA LITEN DAG"

Har jobbat med designen lite under kvällen, det får duga så länge. Jag får helt enkelt fortsätta en annan dag! Har suttit vid datorn nästan hela kvällen, samtidigt som min spotify har rullat om och om igen. Nu ska jag alldeles strax försöka att sova, klockan är ändå ganska mycket. Imorgon är det första dagen på min praktik. Jag ser så framemot det något oerhört mycket, ska faktiskt bli riktigt spännande & kul! Jag håller tummarna.

Ska lyssna klart på denna underbara låt som just nu spelas i mina hörlurar och sedan släcka & sova. Vi hörs imorgon helt enkelt, pöss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0