SJUKLING.

img_4076 (MMS)

En gullig bild på smurfen ifrån min lunch idag som jag tog tillsammans med mina små bönor. Sitter just nu och kollar på tv med mamma och syster, mysigt. Fick sluta vid femtiden idag, har verkligen haft en toppendag på min praktik, trivs jättebra & är super taggad inför mina två veckor som jag ska spendera där! När jag cyklat hem, i spöregn så bytte jag om och somnade sedan i kökssoffan, haha. Mår inte alls bra, är genom förkyld, ont i halsen och har feber. Så har bara tagit det lugnt nu ikväll, tagit ett par alvedon och försökt pigga på mig. Ska snart gå och lägga mig och försöka vakna upp imorgon och må lite bättre, vill ju verkligen inte missa praktiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0