MIN LILLA HELG

Fredag: Jag gick i skolan som vanligt, slutade ganska så tidigt och gick sedan hem och somnade i soffan. När mamma kom hem från jobbet så åkte vi ut till Marieberg och Ikea, jag fick med mig lite smått & gott hem, är mycket nöjd. Tack älskade mor! ♥ När vi kommit hem så kom mitt hjärta förbi, vi satt och pratade hur länge som helst. Sedan mitt i natten började vi plocka på mitt rum, ta fram massa gamla saker och gå igenom det, haha läskigt hur mycket tiden har förändrats. Han lämnade mig vid fem på morgonen, och jag somnade på en gång efter det.
Lördag: Tog en rejäl sovmorgon till tolv, sen väckte mamma mig. Jag gick upp och förflyttade mig ut till vardagsrummet där jag låg och sov i några timmar till, sova måste vara en utav de bästa sakerna som finns. På eftermiddagen, (när jag kommit upp & vaknat till liv) så gjorde jag mig snabbt i ordning för att sedan åkte hem till mammas kompis på landet. Vi tog en fika och satt ute och pratade, hur mysigt som helst. Hon bor precis vid vattnet, åh underbart. När vi åkte därifrån så hämtade vi upp mitt hjärta, vi åkte sedan och handlade mat innan vi fortsatte hem till mig för att spela Monopol. Jag var så grymt duktig att jag vann, (eller så är det bara för att jag är bäst?) När vi spelat klart så gick vi nästan och la oss på en gång, jag mådde inte alls bra och därför kändes det extra bra att somna i Martins famn.
Söndag: Vaknade upp, vi flyttade oss ut till soffan för att kolla på Friidrott. Sedan lagade jag och Martin mat, så duktiga som vi var. Han lämnade mig vid fyra tiden. Jag saknar honom redan, han är så bra. Min lilla prins! När han hade dragit så satte jag mig och pluggade ett tag, innan jag bytte om och tog en powerwalk med mamma & syster. Hur skönt som helst, ska försöka att göra det varenda kväll nu. När vi kom hem tog jag mig en dusch, känner mig som en ny människa nu. Sen har tiden bara rullat på, jag har spenderat min lilla kväll sittandes framför datorn och gjort allt och ingenting samtidigt som musiken har rullat. Jag har haft en toppen helg helt enkelt, nu ska jag ladda upp batterierna för en helgrym vecka. Jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0