INGEN SKOLA PÅ EVIGHETER, LALALALA

Kom hem från skolan för bara en liten stund sen, ska nu ta mig något att äta och sedan ska jag bara ta det lugnt, ta ett djupt andetag. Ingen skola på två veckor, hur skönt som helst. Tiden går så oerhört fort, jag har redan gått två hela veckor i nian. Störst på skolan, men minst ändå. Funderar på att börja trixa lite med en ny design, eller om jag ska kolla ett avsnitt OTH. Ska iallafall iväg en sväng med mamma sen, mysigt att spendera tid med henne, bara hon och jag, min älskade lilla mamma. Nej, ska äta nu, är jätte hungrig! Vi hörs sen! 

~ mitt hjärta! ♥ & såhär trött känner jag mig just nu, speciellt när huvudvärken dödar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0