I LOVE YOU!

Fick en överdrivet fin present idag, ifrån en överdrivet fin pojkvän.
Jag har sådan tur att jag har dig, att jag fick chansen att kalla dig just min, bara min.
Ingen kommer nog att förstå hur mycket du egentligen betyder för mig,
för det kan jag inte ens själv göra. Igår var verkligen ett gigantiskt stort tecken på att jag faktiskt inte
 klarar mig utan dig.
 Du ställer jämt upp och kommer alltid med ett bra svar.
Du får mig kämpa och aldrig ge upp förens slutet har kommit, du är alltid den
peppande pojkvännen som alltid välkomnar mig med en öppen famn.
Inga ord kan beskriva dig, eller det vi delar tillsammans. Jag är så stolt
över att få gå hand i hand med dig, visa att du är min. Jag vill visa världen det,
att vi hör ihop och att jag har hittat rätt. I din famn, det är där jag hittar både
närhet, kärlek och värme. I din famn, det är där jag somnar som bäst.
Du har ett hjärta utav guld och har en sådan fin insida som ingen människa har,
och utsidan detsamma. Jag är så glad att jag har dig min lilla prins, så glad!
Från första stund vi delade tillsammans, så har du varit mitt lilla hjärta.
& det kommer du förbli.
Tänk om jag kunde förklara med hur hur mycket jag tyckter om dig, och
hur mycket jag verkligen älskar dig, tänk om det gick. Men det går inte,
för inga ord räcker till, inga alls. Det är en känsla som förblir obeskrivlig.
Jag har sagt det många gånger tidigare,
men jag menar det ifrån djupet utav mitt hjärta.
Du är världens bästa pojkvän Martin, världens bästa pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0