GIVANDE DAG!

img_6342 (MMS)

Mötet förut gick bra, eller det hoppas jag iallafall. Efteråt tog jag och mamma en promenad hem, kändes faktiskt skönt att få lite frisk luft. Vi åt god mat, och sedan kollade jag på OTH när det plötsligt ringer på dörren och Martin och Olle stod utanför, blev chockad men ändå superglad! Dom var här ett tag, sen åkte dom och då passade lilla jag på att plugga. Sen kom dom tillbaka, och vi åkte och hämtade min syster. Dom hängde med upp och vi har suttit i mitt kök allihopa + min lilla mamma och pratat massvis hela kvällen, så sjukt bra är ni! Vi har en del att se framemot iallafall, och det kommer att bli crazy. La mig precis i sängen och ska nu försöka sova för att ta mig upp till praktiken imorgon, jag håller tummarna för att det går! Ska höja volymen på musiken nu och sedan stänga av verkligheten och sova, vi hörs imorgon! Stor godnatt kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0