EN LITEN SJUK OCH ORK-LÖS TJEJ

Kul att inte man inte kunde sova på nästan hela natten, det suger verkligen. Ännu värre är det när man vaknar upp, och mår ännu dåligare än vad man gjorde när man gick och la sig. Blev en hemmadag för mig idag också, men idag har illamåendet gästat mig också. Vad har jag gjort idag då? Sovit, vilat, sovit, vilat, kollat två avsnitt med OTH, sovit, tagit mig en dusch, försökt att plugga lite och sedan hamnat helt slut i soffan. Det är sjukt vad dåligt med ork man har när man är sjuk. Ska nu försöka att samla ihop dom sista krafterna jag har och försöka få i mig något att äta, det behövs känner jag. Magen kurrar! Senare, (om några timmar) så ska jag iväg på ett litet möte, tar med min min underbara mamma som sällskap. Så måste ladda upp mina batterier tills dess. Nej, nu kurrade min mage idag, dags för mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0