EN HELG, MED MYCKET KÄNSLOR

Min fredag var mycket fin, men också oerhört sorgsen. Jag tog farväl utav min lilla älskade farfar då, kan nog inte fatta att han har lämnat jorden ännu. Det känns tomt och det kommer ta sin lilla tid för att få in det i mitt huvud. Samma dag var det exakt ett helt år sen som min morfar lämnade oss. Det var som sagt en jobbig dag, men mycket känslor inblandat. Kvällen spenderades hemma hos Jennie, men släkten på pappas sida. Vi åt lite mat, pratade och försökte smälta dagen. Hela kvällen avslutades med att jag och Jennie la oss i hennes säng och pratade, om allt mellan himmel och jord. Hon är verkligen en toppen tjej med ett stort hjärta.
Lördagen spenderade jag hemma, under en filt och bara kopplade av. Kollat på massa OTH avsnitt och på kvällen var jag på kräftskiva tillsammans med min lilla mamma hemma hos Moa. Hur mysigt som helst. Vi åt massa gott, jag och Moa spelade xbox och hade en mysig kväll helt enkelt. Mamma och jag tog en taxi hem och jag spenderade hela min natt med att prata med Martin, Robin och Olle på skype. Robin lämnade oss vid två, och vi andra fortsatte att prata ända till halv sex, så jag somnade sött.  Två helgrymma killar!
Idag
har jag haft en riktig hemma dag, gått runt i mjukiskläder från morgon till kväll. Har kollat massa OTH avsnitt och även hunnit med att plugga. Nu ska jag alldeles snart sova, för imorgon har jag mycket att göra. Jag praktiserar från tio till sex, sedan ska jag fixa ett par saker på stan innan jag beger mig hemåt för att spendera tid med mitt hjärta. Nu ska jag sluta tråka ut er med vad jag har gjort i helgen och lyssna på musik istället.
Vi hörs imorgon, sov så gott.

~ världens bästa farfar, vila i frid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0