DU ÄR DET FINASTE JAG VET

Idag är det ingen vanlig dag, utan idag fyller mitt hjärta år!
Det är bara din dag, och jag hoppas verkligen att du fick uppleva den, precis som du ville.
Under den senaste tiden har vårat förhållande blivit starkare, och det gör mig trygg.
Du visar verkligen mig äkta kärlek, och du får mig känna närhet.
Varenda sekund utan dig, känns som en evighet.
Jag är så glad att jag har dig Martin, så tacksam att du bara är min.
Du kommer aldrig att förstå hur mycket du faktiskt betyder för lilla mig.
Jag vet att det här bara är ord, massa konstiga bokstäver och egentligen ingenting
utav det jag känner för dig, för det är obeskrivligt.
Att veta att du är min, och jag är din.
Det är äkta kärlek för mig.
Jag älskar dig, världens bästa.
Grattis på bara din dag ♥
"tell the world that i have found the right one. the real boy who loves me for who i am".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0