DOM UNDRAR VART DU KOMMER IFRÅN

Har sovit ett dygn ungefär, om man räknar ihop alla timmar. Underbart! Gick upp vid halv elva ungefär, och har sedan dess tagit mig en lång dusch, kollat några avsnitt OTH, ätit god hemmagjord mat, (man börjar tröttna på snabbmat efter att ha ätit det i en vecka och gått upp 8kilo) sedan har jag bara tagit det lungt. Har precis gjort mig i ordning, bild på dagens facelook och outfit kommer senare under dagen, så håll utkik! Våra gäster kommer efter fem och framåt, fullt hus here we come. Ska nu fixa det allra sista och sedan spendera lite tid att tänka på mitt lilla hjärta, jag saknar min prins alldeles för mycket! Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0