DET GÖR ONT ATT BITA SIG I LÄPPEN

Varit en hel grym dag! Började dagen med skola, precis som vanligt. Var inställd på att det skulle bli en vanlig måndag, men det blev det inte. Efter lunch drog vi upp på stan och gick på teater, där några clowner spelade huvudrollen. När vi var klara på stan så åkte jag hem och började att plugga lite smått. Träffade även en godhjärtad människa för att prata lite med honom snabbt emellan plugget, jag ställer alltid upp för dig! Jag mötte upp Serina en stund senare och vi begav oss till varberga skogen och sprang lite, hon har ju mycket bättre kondition än mig kan jag ju tala om. Herregud, det märks att mitt knä har stoppat mig. Men nu ska vi köra igen, redan imorgon kväll ser ni redan oss i spåret igen! När vi kom hem så försökte jag plugga lite, gick som det gick. Måste verkligen ta tag i allt plugg nu, det är ett måste med stora bokstäver. Redan imorgon är det gymnasium mässan, jag har ångest och en klump i magen. Redan imorgon ska vi börja fundera på att välja våran framtid. Jag vill inte riktigt fundera på den fråga, men antar att man måste. Vuxenlivet är närmare än vad man tror. Nog pratat om det, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan måla naglarna. Efter det lägger jag mig i sängen för att sova.
Natti, sov så otroligt gott!

~ livet är inte alltid det bästa, antar att det bara är att accpetera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0