PLUGGANDE TJEJ..

Plugget går kalasbra. Är alldeles strax klar med svenskainlämningen, så snart kan jag trycka på skicka knappen och lämna det. Härlig känsla, och det känns faktiskt bra. Tog ett litet break förut och åt tillsammans med mamma och syster. Sedan har jag suttit fastklistrad framför datorn och pluggat, med spotify på full volym. Man blir mer inspirerad med musik, och pluggar mycket bättre då. Uppdaterar min iphone nu också, till det nya, så får vi se hur det blir. Så ska jag rensa den och fixa med massor utav musik imorgon! Den behövs verkligen rensas. Ska strax hoppa in i duschen och sedan bara ta det lugnt. Ska kämpa med de sista nu, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0