UNDERBARA DAG!

Plugget är klart, det är en lättnad som sprids i kroppen och med ett leende på mina läppar. Min dag har varit otroligt bra. Skolan rullade på, precis som vanligt. Jag älskar torsdagar, den kortaste dagen i veckan med endast fyra lektioner. Språkval, matte, musik och teknik. På musiken hade vi en klockren lektion, satt och lyssnade på när några killar i min klass spelade gitarr. Så otroligt grymma!! Efter skolan hoppade jag upp på cykeln och cyklade hem, hann precis börja plugga lite smått innan mitt hjärta kom förbi. Sedan kom Elin förbi, dem båda lämnade mig vid femtiden ungefär och då käkade jag lite mat. Färgade sedan mitt hår, duschade och har nu precis skickat in inlämingsuppgiften för SO:N. Ska nu börja packa lite smått, eftersom jag beger mig mig till Karlskoga hela helgen och umgås med min underbara pojkvän! Musiken har varit med mig exakt hela dagen, i hörlurar & mina högtalare här hemma. En dag uan musik, finns inte ens på världskartan. Blev nu ännu gladare när jag såg att klockan inte var mer än tjugo i nio, gud vad jag tycker om denna dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0