TRE MÅNADER!

Hej alla sötnosar! Har just nu matte, men fattar ingenting utav genomgången, får plugga hemma istället, man lär sig mer då. Min lördag var superbra! Spenderade den med Martin och mestadels med min lillasyster. Vi bakade kladdkake muffins och Tobbe kom då över på en liten fika, mysigt. På kvällen gick min familj och Martin ut och åt, och på kvällen var jag och mitt hjärta barnvakt åt Nellie. Det blev kaffelatte och muffins för att hålla sig vaken, samtidigt som madagaskar 2 rullades på tv:n. Vid tolv hämtade vi pappa och dom på stan och sedan åkte vi hem och sov, vilket var riktigt välbehövligt. Söndagen spederade jag på Marieberg och Ikea, med Martin Ida och lilla mamma. På kvällen så bakade vi igen, äppelpaj och vaniljsås vilket jag och Martin misslyckades med, totalt. Vi satte oss sedan i soffan och spenderade söndagskvällen framför tv:n. Så min helg har varit superbra, verkligen. En hel helg med familjen & pojkvännen, finns det något bättre? Idag har även jag och Martin varit tillsammans i tre hela månader, jag tycker verkligen om dig så mycket! Min alldeles egna ♥ Nej, dags att göra något vettigt av denna lektion. Slutar vid tre, så vi hörs när jag är hemma istället. Ta hand om er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0