TIDEN GÅR OERHÖRT FORT

Gårdagen rullade på, jag och Martin skjutsade in hans föräldrar till Örebro vid femtiden och åkte sedan vidare hem till mig för ett snabbt besök hos lillasyster. Vi åkte sedan tillbaka till kga och handlade med mc och efterrätt. Hade en riktig myskväll tillsammans med hans syskon och hans otroligt söta hund, kollade på film (små deckarna) samtidigt som vi åt glass med banan grädde maränger och kolasås, innan våra magar kollapsa totalt. Martin lämnade mig vid ett och hämtade sina föräldrar igen, jag somnade så fort han kom tillbaka. Idag har vi bara legat i sängen hela dagen, ända fram till fyra då vi gick upp och åt en jätte mysigt middag tillsammans med hans familj. Vi satt sedan bara och pratade innan mitt hjärta skjutsade hem mig. Kom hem runt nio och har sedan dess degat i soffan. Förflyttade mig precis till sängen och ska strax sova, morgondagens planer är en så länge oklara, det enda som är planerat är en rejäl sovmorgon. Godnatt sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0