LIVET ÄR FÖR KORT, FÖR ATT INTE LEVA DET FULLT UT

Godmorgon alla fina människor! Ligger just nu i sängen med min fina pojke bredvid mig. Hade en superbra dag igår, när han kom till mig så åkte vi och handlade godis. Sedan vidare till min pappa ett tag, för att umgås med dem & min älskade lillasyster. Åkte sedan vidare till karlskoga, vi köpte pizza och åkte sedan hem hit där vi kollade på film. "Bad teacher", helt okej film faktiskt. Efter det somnade jag i mitt hjärtas famn med smink och hela rubbet, mysigt att vakna upp dagen efter såhär. Nu ska vi alldeles strax äta frukost och sedan får vi se vart denna dag tar oss! Have a nice day, puss & kram.


Kommentarer
Postat av: Amanda Kling

Sv: åhh tack vad glad jag blir! :)

2011-10-30 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0