"IT'S OKEY, TO NOT BE OKEY"

Jag är tillbaka. Ska nu skärpa mig, jag vet att jag har sagt det tiotusen gånger förut, men nu har jag faktiskt saknat min lilla blogg. Min alldeles egna öppna dagbok. Min helg har varit toppenbra, har spenderat den min mitt lilla hjärta Martin. Jag tycker om dig så himla mycket! Har även träffat massor utav bra människor, som min älskade kusin Jennie, samt hennes lilla pojkvän Amar, Tobbe, Filip och sedan har jag spenderat ganska mycket tid med min lillasyster faktiskt. Har varit på marieberg, gästat karlskoga ett litet tag och min söndag bestod bara utav massa spel på mobilen & wii spel tillsammans med lillasyster & pojkvännen. Livet går bra nu.

Nu har jag precis kollat det sista avsnittet på modelljakten, som går på kanal fem play. Ska nu öppna skolböckerna och spendera hela min kväll till det, NO prov imorgon så ska försöka få in lite fakta i min lilla hjärna.
Vi hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Martin

älskar dig!<3

2011-10-03 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0