INTE MÅNGA DAGAR KVAR NU..

Det är mycket som har hänt nu, och jag har den senaste tiden bara spenderat tid till plugg. Skolan tar verkligen över mitt liv. Livet rullar annars på bra. Jag försöker leva det fullt ut, man är ju ändå bara "barn" en gång. Vad har jag gjort idag då? Har haft en ganska bra dag i skolan ändå, dagen gick fort och jag kunde vara med på idrotten utan att känna någon smärta i mitt knä, det var lycka. På lunchen hängde jag även med mitt hjärta till MC för att han skulle äta lite. Sista lektionen spenderade jag tillsammans med brudarna i ett klassrum med superbra musik. Vi hjulade, skrattade, gjorde "kullebyttor", sedan skrattade vi lite till, försökte med lite armhävningar och så skrattade vi ännu mera. Påvägen hem så tog jag ett pepp talk med min fina vän Agnes, och gjorde upp lite planer inför lovet. Som inträffar om exakt två skoldagar, jag längtar så otroligt mycket! Men två dagar dit som sagt, och två inlämningar ska göras, i svenskan och so:n. Det ska jag hålla på med idag, sedan ska jag även färga mitt hår. Kanske baka en kladdkaka också, för hur gott lät inte det?
Dags att sätta igång så man kommer någon vart, så man kan få lite fritid iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0