EN HEEEEEL LÅNG DAG!

Vaknade upp imorse och kände mig inte alls bra, hade feber. Men gjorde mig i ordning och hoppade upp på cyklen för att bege mig till skolan tillsammans med Serina. Dagen har gått fort på något sätt, men ändå långsamt. Hade även NO-provet, det väl helt okej. Sista lektionen hade vi konstärslära på bilden, helt okej det också. Jag cyklade hem, har varit frusen exakt hela dagen. Kröp ner under en stor filt i soffan och kollade på OTH. Sedan har kvällen bara rullat på, jag har fått hem mina kläder som jag har beställt ifrån hm, (mycket nöjd) ätit god mat tillsammans med familjen och sedan pluggat. Imorgon är det en lång dag, slutar inte förens fem i fyra och efter det så har jag utvecklingssamtal. Men imorgon, det är imorgon. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig. Vi hörs imorgon, men när, det får bli ett mysterium.. Ta hand om er!


~ jag förstår inte hur du kan lyckas göra mig
sådär glad när allting känns skit.
du är verkligen en sådan underbar människa.
du är min bästavän, samtidigt som du är min stora kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0