- EN DAG I TAGET

Hade en jätte mysig kväll igår med familjen, eller spenderade den mestadels med min älskade lillasyster. Åt iallafall middag, kollade påfilm med syster och sedan så avslutade jag och hon den sittandes framför datorn sjungadens Justin Bieber, samtidigt som vi spelade temple run. Underbara fredag helt enkelt. Vi la oss vid tio båda två, hon sov hos mig. Kändes tryggt att höra hennes andetag.

Idag gick jag upp vid halv nio och hjälpte henne att göra sig i ordning, åt sedan frukost med familjen och har nu precis duschat. Ska nu gå upp ur sängen och göra mig i ordning, ska nog träffa Martin idag. Även springa över gatan för att ge min supervän Tobbe en kram. Hans tjej bor mittimot mig så det är inte alls långt! Ikväll ska jag ut och äta tillsammans med familjen också. UNDERBARA HELG, HELT ENKELT!

Jag och min bästa Tobbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0