VART TAR TIDEN VÄGEN?

Det är redan onsdag, och om endast två små dagar är det helg! Ännu gladare blir man när man får höra hela tiden att det bara är fyra veckor kvar till jullovet ungefär, så jäkla bra! Vad har jag gjort de senaste dagarna, och vart har jag hållt hus? Jo, det kan ni faktiskt få veta nu..
Måndag: Martin hämtade mig efter skolan och vi begav oss hem till min syster för lite mys & mat. Vi femtiden begav jag mig till doktorn och sedan efter det tog jag sällskap med mamma hem. Jag avslutade min kväll framför datorn där One Tree Hill avsnitt rullades.
Tisdag: Vanlig dag i skolan, slutade runt tre och efter det så hämtade Martin mig igen. Vi åkte hem till mig och gjorde i stort sätt ingenting, bara tog det lugnt. När han lämnade mig på kvällen så började jag att plugga, fick undan ganska mycket och kände att jag hade gjort nytta, att känna så och ha den känslan i kroppen, det är grymt!
Onsdag: Lång dag i skolan, alldeles för lång. Jag gick fort hem när vi slutat och fixade lite här hemma innan jag mötte upp min lilla mamma och vi begav oss uppåt stan där vi mötte min fina vän Fanny, hennes syster & mamma. Vi gick till öppethus på Thoren. Verkar vara en jätte fin skola men bra utbildning, men vågar inte riktigt bestämma mig än, är ju dock flera månader kvar tills vi ska söka, även fast det inte känns som det. Jag kom hem för några timmar sen, och ska snart hoppa ner i sängen och sova. Är jätte trött och känner att jag behöver sova ut, börjar inte förens nio imorgon och har kort dag. Nä, ska tvätta bort sminket nu och läsa lite i svenskaboken och sedan sova som sagt. Vi hörs, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0