TIDEN BARA SPRINGER IVÄG

Klockan passerade precis tolv, vart har denna dag tagit vägen? Jag har spenderat den mestadels på stan med min mor, det har inhandlats julklappar och nu är jag nästan klar med alla, ska köpa de sista imorgon! Vi åt en jätte mysig lunch och sedan mellanlandade jag hemma innan jag tog bussen med syster min hem till henne. Vi köpte med oss mat och har tjockat oss med massa godis under kvällen, samtidigt som vi bara har myst och umgåtts! Jag har verkligen saknat henne. Hon gick och la sig för någon timme sen och jag har spenderat tid i hennes underbara soffa samtidigt som jag pratat med massa goa vänner! Nu har jag precis tvättat bort mitt smink och ska alldeles strax krypa till kojs, för det är faktiskt en dag imorgon också! Godnatt kära vänner, sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0