SVAR PÅ TAL

Fick två kommentarer härom dagen som jag tänkte att jag skulle svara på. För det första tycker jag att det är fegt att fråga sånt anonymt, men eftersom att IP-adressen kan spåras så vet jag vem du är iallafall. För det första har jag inte sagt att jag lever livet, jag skrev jag lever. För det andra har jag inte varit i skolan för att jag har varit jätte sjuk, legat i sängen i två veckor och tagit medicin för att kunna bli bättre, men utan resultat. Jag har haft ett virus i kroppen som inte har gått ut än! För det tredje, jag kanske inte har de bästa betygen, men jag har inte heller de sämsta. Jag är nöjd över dem och det är min ensak om vad jag har för betyg. Du får tro vad du vill, men jag vet vad som är rätt =) Hoppas du har fått dina svar, för jag har iallafall försökt svara så gott jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0