SAKNAD ÄR EN KÄNSLA SOM EJ GÅR ATT FÖRKLARA MED ORD

Fick med mig mycket fina saker igår, nöjd tjej. Nu ska man bara vänta på att inreda det nya rummet.

Har knappt sovit en blund inatt, haft feber och mått illa, men det gick över och till slut så lyckades jag att somna. Halvnio blev jag väckt igen utav att Elin ringde på dörren, vi somnade om lika fort. Åt en stor och mysig frukost vid tio, halvelva och sedan begav jag mig iväg till lek o bus landet för att ha lite kvalitetstid med min älskade lillasyster. Tiden gick, vi åt och hade det hur bra som helst. Åkte hem tillsammans med Elin och inväntade Jennie. Vi drog upp lika fort på stan för att handla mat, La Baugette & Saigon. Vi hamnade på Ica också, inhandlades alldeles för mycket gott. Nu sitter jag här i mitt kök tillsammans med mina skruttfior bredvid mig, och ikväll blir det tjejkväll för hela slanten. Ska fixa med lite morötter o dipp nu och sedan hoppa in i mjukisdressarna. Ska ta vara på denna tid nu, så hörs vi när vi hörs helt enkelt. Ta hand om er!


Bjuder på lite bilder från när vi hade tjejkväll en annan gång för längesen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0