REDAN MÅNDAG, BARA FYRA DAGAR KVAR TILL HELG!

Tog en lång sovmorgon på söndagen, sedan spenderade jag min dag på stan tillsammans med mamma & syster. På kvällen pluggade jag innan jag fick besök utav mitt hjärta. Vi kollade på tv hela kvällen, sedan somnade jag i hans famn, där jag känner mig som tryggast. Idag har jag varit helt död. Kroppen har inte orkar och jag har haft en enorm huvudvärk, i hate it. Avslutade skolan med ett mördarpass på Örebro Boxningsklubb, kändes bra i kroppen efteråt. Kvällen har jag spenderat med att sova, vaknade för någon timme sen då jag duschade och åt kvällsmat. Ska alldeles strax krypa till kojs och sova, jag älskar att sova. Imorgon är det skola igen, sedan ska jag träffa min fina vän Fanny, wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0