KÄRA FREDAG, DU ÄR SÅ VÄLKOMMEN!

Tiden går så fort nu för tiden, dagarna bara springer förbi. Jag sitter just nu i skolan och har svenska, sista lektionen för dagen. Efter det ska jag gå hem i det kalla och blöta regnet för att spendera några timmar med Martin. Det är snart helg, alldeles snart, och jag längtar! Igår gjorde jag så mycket, därför blev det inte någon uppdatering. Jag slutade skolan vid två, gick då hem och sprang. Efter det städade jag mitt rum, ordentligt! Sedan pluggade jag och avslutade sedan min "fixar-lista" med att laga mat. På kvällen tog jag och min fina pojkvän som gjort mig sällskap hela dagen en promenad till affären, jag inhandlade massor utav godis. Vi avslutade våran kväll framför tv innan jag somnade gott i hans famn. Nä, ska göra klart denhär läs loggen nu, vi hörs senare. Eller kanske imorgon, vi får se hur det blir! Puss, take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0