JAG GÖR DET JAG VILL GÖRA. JAG LEVER MITT LIV. JAG ÄR GLAD, OCH JAG ÄLSKAR DET JAG GÖR!

Vart tog det här lovet vägen? Tiden har verkligen gått så otroligt fort. Vad har jag gjort? Har mestadels spenderat det med E, sedan har jag också trixat och fixat en massa. Jag har gästat bondeland, och haft hur många myskvällar som helst. Gått ut och ätit med min lilla familj, pojkvän & Moas familj. Varit på hockey, och sett Örebro tagit hem storvinst på 7-3 mot gästande lag Bofors, "det är vi som är Örebro"! Har haft min fina pojke hos mig nu i tre dagar också, han har fått tagit hand om mig eftersom att jag har sjuknat till igen. Är jätte sjuk faktiskt, jag måste ha världens sämsta imunförsvar, helt ärligt nu. Han lämnade mig i morse och jag har spenderat hela min dag med att sova. Jag har också bytt rum nu på lovet, flyttat in i syrrans gamla rum. Det är mycket större och jag har nu fått det precis som jag ville ha det, hur underbart som helst! Så då som ni kanske märker har min storasyster flyttat hemifrån, hon har fått en egen lägenhet, mitt på stan. Hon bor inte här med mig och mamma längre, det är faktiskt tomt. Nu är vi bara två vid matbordet, och jag kan inte springa in på hennes rum för att prata, berätta något eller bara umgås. Tomhetskänsla, tur att det bara är fem minuter mellan oss. Dock är fem minuter långt från att vara bara fem meter. Men vad gör jag uppe nu? Borde egentligen ha lagt huvudet på kudden på alldeles längesen och sovit, men kände att jag behövde rensa tankarna ett tag och bara vara för mig själv. Har inte varit själv en enda minut ungefär utav detta lov. Ska lyssna på lite musik nu och sedan röra mig mot sängen.
Vi hörs imorgon, en stor puss på er!

SOOOOOOOOMMAREN -11, världens bästa. Ge mig tillbaka värmen, närheten, all kärlek, alla härliga minnen, mina superduper kompisar, gusselby, uppleveser, skratten, leenden, min underbara sommar! GE MIG TILLBAKA ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0