GODMORGON SOLSTRÅLAR!

Har ni sovit gott? Det har jag iallafall gjort, sovit som en gud. Gårkvällen bara rullade förbi, spenderade den mestadels med mitt hjärta, han vet hur precis hur man kan få mig glad, i mina mörka dagar. Vi åkte till Marieberg och bara tog det lugnt, fick med mig nya örhängen och ett nytt skal hem. När vi kommit hem åkte han på en gång nästan, detta är första helgen på jätte länge som vi inte ska vara tillsammans, känns lite jobbigt, haha. Jag var då social emot Moa och hennes familj som var är, vi åt lite kvällsmat! Jag duschade sedan, med hårinpackning och hela skiten innan jag la mig i sängen och tvärsomnade. Vaknade precis upp och är faktiskt pigg, första gången på länge. Ska göra mig i ordning nu sedan ska jag upp en sväng på stan med min mor. Dagen blir lång och har massor planerat. Vi hörs sen, take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0