FULLSPÄCKAT SCHEMA

Vilket dag det har varit. Vaknade upp i morse med mina flickor bredvid mig. Jennie drog hem nästan på en gång, medan jag och Elin låg kvar i sängen och softade, hur länge som helst. Fick sedan ett ryck och jag ställde mig och lagade mat, supergott blev det. Diska gjorde jag också, kände mig huuuuuur duktig som helst. Satt sedan i mitt kök tillsammans med min syster och pratade, om allt mellan himmel & jord, samtidigt som vi sjöng. Högt & falskt. Började sedan att fixa och trixa på mitt rum, jag byter ju rum i helgen eftersom att min älskade storasyster flyttar hemifrån, flyttar ifrån mig. Det är inte förens nu man faktiskt förstår att det är på riktigt. Elin drog hem vid fem och jag fortsatte, ända tills min lilla älskade mor, syster & jag tog bussen upp till stan för att min syster äntligen skulle få sina nycklar. Lyckan som bilades i hennes ögon var otrolig, jag själv blev glad bara över att titta på henne. Hon har fått en otroligt fin lägenhet, jag är verkligen avundsjuk. Innan vi åkte hem köpte vi med MC, mumsfilibaba. Har nu precis gjort klart det sista med mina smycken, men har hur mycket som helst kvar att göra. Min morgondagen kommer att bli lång, med tidig morgon till sen kväll. Mitt hjärta somnade nyss ifrån mig också, jag saknar honom jätte mycket. Det är så jobbigt när man bor så långt ifrån varandra, och inte kan träffas hit och dit. Men jag älskar honom lika mycket för det, om inte till och med mer. Jag ska nu fixa med lite bilder som jag sedan ska framkalla till mitt nya rum, samtidigt som jag lyssnar på lite musik och bara försöker koppla av. Det behövs det också, ensamtid. Ska fortsätta med bilderna nu så att jag kommer någon vart, så att jag kanske snart kan få krypa ner i sängen och faktiskt sova. Klockan ringer halvnio imorgon, känns ju helt underbart.. Take care of you babes!

~ Detta är ren lycka, mitt paradis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0