NYSTART

Tänkte att jag skulle dra igång bloggen igen, se det som en nystart. Den har faktiskt varit saknad utav mig. Min lilla öppna dagbok, från mig till er. Under den senaste tiden har det hänt väldigt mycket saker, både bra och dåligt. Så därför raderar jag det ur mitt minne och sparar det som minnen. Ler, tittar uppåt och ser istället fram imot åt ljusa tider.

Idag hade vi bara två lektioner i skolan, NO/teknik och engelska. Började klockan nio och avslutade dagen klockan tolv. Åkte hem och hoppade in i duschen, åt lite mat, hängde lite med syster min, torkat håret och har precis pratat med Elin i telefon. Vid fyra ska alla åttor samlas i hästhagen, för både grill och brännboll. Grymt mysigt! När vi är klara där borta vid sju tiden beger min klass oss tillbaka till skolan för en liten övernattning där. Underbart, älskar verkligen min klass. Imorgon är det vanlig skoldag och sen kommer Elin hit. Vi har planerat att ha en riktig myskväll. Ska packa väskan nu och sedan göra mig klar för att åka. Ska möta Hanna vid tjugo i fyra. Jag har en känsla av att detta kommer bli en mega bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0