VÅREN ÄR PÅ VÄG

Godmorgon alla söta människor, eller ska jag säga god eftermiddag (?!) Jag vaknade iallafall upp vid tolv ungefär och sen följde jag med familjen ut med hunden. Det är så härligt väder ute, verkligen på väg att bli vår och jag längtar så. Jag bodde i pappas varma och sköna dunjacka, den kommer han inte få ha ifred efter idag. Det är en sån här dag man vill åka skidor, hela dagen. Bara vara ute i backen, och leva livet. Åh jag längtar så! Jag tog massa bilder också förut när vi var ute. Med min nya älskling, dom kommer upp lite senare i bloggen. Just nu så ligger jag i soffan, känner mig verkligen inte bra. Har nog feber och sen har jag en jävla huvudvärk rent ut sagt. Usch, vill inte vara sjuk. Ska snart äta ännu en mysig middag med familjen och sen så ska jag ta det lugnt. Ikväll beger jag mig hem till min älskade mor & syster ♥ Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0