ÄNTLIGEN HELG!

Kom precis hem från skolan, det har varit en klockren dag även fast jag har ont som tusan nu. Började med svenska, då jag och Serina målade över hela bänken hela lektionen. Sen SO då fick jag och Serina genomgång utav Ullis och gud vad bra att gick. Sen var det dags för idrott, att lämna 8B själva i en idrottssal kan inte sluta värre än illa. Det var bollar som flög överallt medans det var krig lite här och var. Efter det var det dags för mega god lunch och sen hämtade Kjell mig Serina, Julia och Martin och körde oss till stan. Vi hängde inne på pressbyrån och sen så vart det dags för teater med min underbara klass. Den handlade om clowner som hade växt upp med en alkolist som mamma eller pappa, fast ändå var den rolig. Mitt namn blev krycktjejen. JAG BARA ÄLSKAR DET LIKSOM-.- Nu ska jag packa ihop det sista innan pappa kommer och hämtar mig. Vi hörs ikväll. PUSS!








HAHAHHAHA.
Jag Serina Julia och Martin köpte glass, sen åt vi det som grisar när vi väntade på att teatern skulle börja. Martins kommentar: "jag har delat den i sex bitar nu (det var typ 102) så jalla, ät och var tysta!" ÅHH! Ni är livets människor.


Kommentarer
Postat av: SERINA

Söt bild på mig, men jjaa:)

Hmm. var det jag eller du som måla, du satt bara och sa vad jag skullle måla. SÅÅÅ tro inte att duu kan måla:O hahahahahhahah

2011-03-04 @ 16:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0