/ELIN

Bara för att jag är snäll så slänger jag in ett litet inlägg eftersom att Sandra inte kan, som ni vet är hon ju på konfermationsläger ute i bondeland utan data, så här kommer jag, som en räddare i nöden lixom, och skriver ett sött inlägg som ni kan läsa.

För alla er som inte vet vem jag är:
Jag heter Elin Ohlson bor utanför Örebro.
Jag är 15 år och går i 9onde klass på Lillånsskola, för er som är snabba i huvudet så har ni räknat ut att jag är 95a.
Jag spenderar varje helg hemma hos Sandra, vi hittar alltid på nya galna saker tillsammans. På somrarna lever jag och Sandra i en liten håla som kallas Gusselby och ligger någon mil från Lindesberg, med massa skönt folk.
Vet inte riktigt vad jag mer ska säga men ni får väll höra av er m det är något ni undrar, kommentera här på Sandras blogg eller gå in på min blogg och kommentera.

Helt ovärt inlägg menmen sånt är livet, nu ska jag sluta skriva och gå ner och kolla film.
KRAM!

Jag och Sandra har en blogg tillsammans också, den heter www.elinhjertasandra.blogg.se där kan ni följa våran helgalna värld.

/elin


jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0