JAG SAKNAR DIG.


precis som du skrev:
"vart tog lyckan vägen,
när man grubblar på det som är fel,
hur kan bara allt försvinna,
falla sönder del för del

låt mig känna din värme,
får jag komma intill dig just nu,
mina stunder av högsta lycka,
är så starka och lyckan är du

du lyssnar och besvarar
och vågar alltid fråga.
och när jag är rädd
kan du alltid få mig att våga.

du står vid min sida
när livet är hårt.
och du får mig att skratta
åt det som varit svårt.

du bryr dig om mig
till och med när jag är kär.
och du älskar att se mig
precis som jag är. "
Precis så är det!
Vi ska fixa detta, göra det till det vanliga. För du är min kebabkvinna och jag är din mckvinna.
Vi hör ihop min vän, och jag hatar hur det blivit mellan oss.
Bara vi vill så kommer det att gå. Med våran vilja och våran kraft, så kommer det att lösa sig.
För vi båda vet, att ett liv utan varandra. Det är inget liv.


Kommentarer
Postat av: jennie

jag saknar dig min alldeles egna mckvinna!

med dig är livet alltid bra, alltid på topp. du är min andra del, mitt andra jag och du har mitt halva hjärta i din hand. jag vill uppleva livet med dig, bara dig.

2011-03-02 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0