TORSDAG

Dagarna går så hilma fort, och imorgon är det fredag vilket innebär helg. Helgen kommer bli klockren, från början till slut. Min dag idag kommer att spenderas med en massa plugg och en jäkla massa musik. Klockan är redan halv två och jag har hunnit med engelskan, det innebär att om jag sätter fart så ska jag snart vara klar (?!?!?) Syster ringde precis också och sa att hon skulle köpa något gott till mig nu när hon var på hemväg, alltså två stora plus. Något gott och ett underbart sällskap. Ska sätta igång nu så att jag har kvällen fri istället, vi hörs senare. CIAAAAAAAAAAAAO.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaa så skönt med helg!!:D

2011-03-03 @ 13:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0