TIDEN GÅR, MEN MINNEN BESTÅR.

Dagen har varit bra, trots alla omständigheter. Vi drog till skolan som vanligt i morse. Sen skulle vi egentligen ha åkt till mellringe för att kolla fotboll, skoldm. Men blev inget med det, orkar inte gå in på detaljer. Vi ska nog åka nästa vecka och kolla då istället. Efter skolan drog jag, Serina och Jikar upp till staden. Jag tog hål i örat och sen ska fyllas på med mer hål där uppe sen, hihi. Vart faktiskt nöjd. Efter det hamnade vi på mc och satt där. Fick sällskap av lilla mocke och sen fick jag halvspringa till bussen efter det, fyfan vad ont jag hade. Drog då till konfirmationen där vi har fått äta semlor, hur många som helst. LIVET! Gud så glad jag blev. Skrattade så jag fick ont i magen, denna gång med och jag älskar verkligen att vara där borta. Tillsammans med världens bästa männsikor. & det bästa av allt är att vi åker på fyra dagars läger näst nästa helg. Efter konfirmationen så kom mamma och hämtade mig, jag åkte hem och pluggade. Städade mitt rum också och känner mig faktiskt duktig. Nu har jag precis duschat och ska ta och göra mig en kopp te, sen ska jag kolla på big brother. Efter det ska jag lägga mig på kudden och drömma lite konstiga drömmar, som jag kan berätta om till min vän Serina imorgon. Nu har ni fått veta vad jag har gjort i tio tusen år känns det som. Så nu drar jag!


Kommentarer
Postat av: Samanttha

Va med i veckansblogg :D

2011-03-13 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0