SVAR PÅ KOMMENTAR

anonym:
hej, vad har hänt mellan dig och jennie, är ni ovänner. för det känns som att du aldrig är med henne längre. vad har hänt? svara gjärna i ett inlägg. din blogg äger. kramar

För det första tycker jag det är så hilma fegt att kommentera en sån här fråga anonymt, men självklart ska jag svara på den. Jennie och jag är inte ovänner, vi är fortfarande vänner men vi har bara glidit ifrån varandra något extremt. Ånej, vi träffas inte längre. Har inte träffat henne på riktigt sen jag kom hem ifrån Teneriffa. Vilket nu är snart tre månader sen, iallafall inte själva. Jag tror inget speciellt har hänt mellan oss, vi båda sluta höra av oss. Jag träffade nya kompisar och hennes tid gick till hennes kille. Det har bara blivit fel mellan oss, blivit massa missförstånd och jag vet att båda saknar varandra lika mycket som vi gjorde förr. Om till och med inte mer. Men Jennie kommer föralltid att vara en utav mina bästavänner, det bara är så. Jag vet inte vad jag ska säga mer än att vi båda vill komma tillbaka till den platsen vi var förut, och vi båda ska kämpa för att komma dit. Jag hoppas du fick ditt svar! Och åh, tack så mycket. Vad söt du är! KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0