SOLBRILLOR OCH VÅRJACKA

Det är verkligen vår ute, och jag älskar det. & jag älskar mitt liv. Ingen uppdatering igår, eller i förrgår. I torsdags spendrades min dag på stan med AG, bra tjej det där! När hon hade dragit hem så fortsatte jag gå på stan med stund med min kära syster, fick med mig mycket bra saker hem. På kvällen städade jag mitt rum och dunkade musik så att hela hertig karls alle hörde, HALLELUJA! Fredagen i skolan gick snabbt, lite sur var jag men det löste sig när jag träffade bästavän. Hon kom hit och sen drog vi upp på stan, köpte ännu lite kläder och nu känner jag min pank. Vår kväll spendreades med Jonas knäpphuvud, samtidigt som jag pratade en hel del med Jikar i telefon. När han hade dragit hem så plockade vi fram massa mat, satt och åt med tända ljus och pratade om allt & ingenting. Jag är verkligen så glad att jag har dig, Elin. Vi somnade med chips påsen i knät och jag vaknade upp vid tio. Ska fixa lite på rummet nu och sen ska vi äta frukost. Jikar och Serina kommer alldeles snart hit också, gud vilken bra dag detta ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0