MUSIK I HÖRLURARNA

Jag älskar att det är varmt ute, och just nu älskar jag livet. Är hemma och vänder ifrån skolan nu, innan jag ska tillbaka dit på någon tjejgrupp. Ingen aning om vad det är, eller hur det blir. Men ska dit idag iallafall så får vi se om jag ska fortsätta, det sägs att det serveras fika så varför inte gå liksom (?!) Självaste skoldagen var varit bra, jag gjorde det jag kunde på provet. Får betyget på fredag. Fick också tillbaka mitt svenskaprov, VG. Är nöjd fast det kunde ha blivit bättre. Sen satt jag och pratade med min mega max coop forum vän i ungefär en timme, så sjukt bra än han. Nej ska sluta babbla på nu och istället ta något lite att äta för att sedan vandra iväg med musiken på högsta volym.


Kommentarer
Postat av: emma leijon

sv: JAG VET BABE, JAG VET

2011-03-23 @ 21:16:08
Postat av: emma leijon

sv: JAG VET BABE, JAG VET

2011-03-23 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0