MIN BEBIS ÄR HEMMA!!!!

GUD VAD JAG ÄR GLAD JUST NU. Min älskade systemkamera som jag har velat haft jätte länge ligger nu i tryggt förvar i mina händer. Just nu ligger på den laddning och åh vad jag inte tål att vänta. Vill bara använda den nu nu nu nu. Fast min natt är ju räddad nu iallfall, stort leende på det. Ska hjälpa lillasyster med hennes MP3 nu, haha kommer ihåg när man själv hade en sån. Man var så stolt. Men som sagt, ska hjälpa henne nu och sen ska jag fixa mig. Efter det beger jag mig till Angelica en stund, på en liten myskväll med henne. Så vi hörs när jag har kommit hem istället. PUSS!

Kommentarer
Postat av: angelica

jag älskar dig så sandra. min fina tvilling<3

2011-03-06 @ 13:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0