KLOCKAN TICKAR

♥pluggat - check
♥packat - check
♥duschat - check
♥fixat naglarna - check
♥plockat ögonbrynen - check
♥förberett inför morgondagen - check

Dagen har gått snabbt och jag har hunnit med mycket, (okej jag erkänner att jag har suttit vid datan hela dagen och fixat allt på kvällen). Just nu sitter jag och äter kiwi, det är för jäkla gott. Ska kolla på big B och sen ska jag sova för att orka upp imorgon och framför allt orka med morgondagen. Imorgon ska jag till pappa också, blir nog en riktig hemmakväll. Ska faktiskt bli mysigt, lillasyster är ju där också. Ska sluta tråka ut er med massa onödiga inlägg och istället gå och göra mig en kopp te.
Ta hand om er, så hörs vi. WITH LOVE.

/ things happens for a reason


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0